La nostra activitat, com a pastisser, va començar a la primavera de l'any 1983, a Sant Esteve de Palautordera , un poble petit amb uns 800 habitants , al peu de l'entranyable massís del Montseny. La meva dona i jo vam pensar que l'arribada del nostre primer fill Gerard, era el moment adequat per fer un canvi a les nostres vides. I així va ser quan vam obrir un negoci enmig d'un lloc tranquil i net on poguéssim desenvolupar una millor qualitat de vida. L'any 1988, amb l'arribada de la tardor vam obrir un segon establiment a la veïna població de Santa Maria de Palautordera, just quan aquells dies va néixer el nostre segon fill, Lluís. I fins el dia d'avui continuem amb il· lusions renovades, modernitzant les nostres instal · lacions tant per la comoditat dels nostres clients com per millorar el tractament de les matèries primeres que utilitzem amb l'objectiu d'assolir unes postres de màxima qualitat i amb l' orgull de fer una pastisseria de categoria, sana i avantguardista.
LLUIS COSTA
Lluís Costa vaig néixer el 1955 a la vil·la de Sarrià (Barcelona). Des de ben menut ja vaig sentir la flaire de la dolçor, quan els diumenges visitava la coneguda pastisseria Foix. Si no n'hi havia prou uns amics dels meus pares regentaven la pastisseria Sant Miquel de la família Tomàs Pla, on la meva mare els anava ajudar esporàdicament.
Tot va començar als dotze anys quan, després d'un llarg aprenentatge, vaig anar adquirint experiència a diverses pastisseries: Lourdes-Algueró-Carque-Pallarès . Però el salt qualitatiu més important en la meva formació va ser quan vaig anar a treballar a Nacha del Sr. Isidre Massaguer; allà al costat de grans professionals i del seu mestratge, vaig fer un pas definitiu cap un ofici que cada vegada més m'hi sentia més implicat. Juntament amb aquestes pastisseries també vaig treballar durant alguns estius a d'altres pobles de la costa catalana, com Segur de Calafell, Sant Feliu de Guíxols, Torroella de Montgrí, com a oficial de diversos obradors. Finalment, vaig ser encarregat del departament de pastisseria d'una gran fleca de la ciutat comtal, Boldu . Juntament amb totes aquestes activitats també vaig realitzar estades monotemàtiques a països com França, Suïssa, amb l'amic bomboner Lluís Morera, que em va mostrar els grans enigmes, els secrets de la xocolata i vaig poder ampliar els meus coneixements.